Marketing Advies

Marketing advies anno nu

Veranderende marktomstandigheden, technologische vernieuwingen en kritisch klantgedrag vragen om een frisse visie van de marketeers. Marketingbeleid dient onder meer rekening te houden met zaken als accountability, privacy, merkbeleving, branding, creating value, multichannel aanpak en social networking.

Onze marketingspecialisten

Voor elk onderdeel van uw marketingbeleid hebben wij specialisten die u kunnen helpen. Door onze unieke structuur zijn wij bovendien in staat uw marketing integraal aan te pakken en te zorgen voor gecoördineerde planning en uitvoering.

Zo kunnen wij voor u campagnes ontwikkelen om nieuwe klanten aan te trekken, uw marktaandeel te vergroten en merkbekendheid te verbeteren. Opgesplitst kunt u bij ons marketing advies denken aan:

Marktonderzoek

  1. Check uw imago met onze branding onderzoeken.
  2. Onderzoek uw kansen voor een nieuw product of dienst met productbehoefteonderzoek, onderzoek marktpotentieel en vergelijkend prijsonderzoek.
  3. Test uw campagne, advertentie of banner met pre/posttesting en campagne-evaluatie.
  4. Tevredenheidsonderzoek.

Verzorgen van uw online aanwezigheid

  1. Commercieel aantrekkelijke en zoekmachinevriendelijke website
  2. Opzetten en eventueel onderhouden van de sociale media (zie bv onze Blog Booster, inc Twitter Management )
  3. Selectie en implementatie adequate software.

Opzetten en uitvoeren van online en offline campagnes

  1. Voorbereiden en uitvoeren van een content marketing strategie
  2. Verzorgen van de follow up: emailmarketing/dripmarketing
  3. Organiseren van pay-per-click campagnes

Selectie en implementatie adequaat CRM-systeem ten behoeve van klantinteractie

 

Verder praten

Neem voor meer informatie of een afspraak contact met ons op door hieronder uw gegevens in te vullen:


Uw terugbel voorkeur:

Vakgebieden

Relevante publicaties

© Multiraedt 2017