Blogcursus voor zakelijke dienstverleners

 

Voor wie is deze blogcursus bestemd?

Deze blogcursus is vooral bedoeld voor zakelijke dienstverleners. Dat heeft te maken met onze eigen achtergrond, ons samenwerkingsverband Multiraedt en onze community het "Platform voor zakelijke specialisten".

Zoals je hieronder kunt zien, bestrijken wij een breed scala aan vakgebieden. Dat beeld is niet compleet. Twijfel je of jouw vakgebied hier ook bij hoort, kijk dan op dit overzicht.
 
zakelijke dienstverleners

Waarom zou ik bloggen?

De voornaamste redenen om te bloggen op een rij:

  • Meer traffic: zakelijke blogs, verbonden aan je website, zorgen voor betere online zichtbaarheid en vindbaarheid. Je verhoogt daardoor het aantal bezoekers aan je website.
  • Klantwerving: In je blogs kun je op een vriendelijke en goedkope manier je zakelijke boodschap overbrengen.
  • Alternatief voor Google Ads: Google Ads zijn duur, blogs zijn duurzaam.
  • Uitbreiding van je netwerk: hoger websitebezoek betekent meer contactmogelijkheden en meer bekendheid. Efficiënter dan traditioneel netwerken.
  • Expert status: schrijf je genoeg kwalitatieve blogs, dan gaan je lezers je op den duur beschouwen als expert op jouw vakgebied.
  • Verrijking van je profiel: met blogs kun je meer achtergrondinformatie geven over jouw kennis en ervaring.
  • Actualiseren van je kennis: bloggen leidt tot research en verdiepende inzichten, waarmee je je kennis vergroot.
  • Opdoen van nieuwe ideeën: nadenken over je vakgebied en research kunnen leiden tot Eureka-momenten.

Hoe is deze blogcursus opgebouwd?

Wij hebben sinds 2012 ervaring opgedaan met klantenwerving door het inzetten van zakelijke blogs. Wij weten daarom inmiddels hoe je dat op de meest effectieve manier kunt doen en wat er voor succes nodig is. Dat betekent dat de blogcursus je niet alleen leert om goede zakelijke blogs te schrijven, maar ook hoe je een effectieve blogstrategie ontwerpt en implementeert.
 
blogcursus
 

Je leert:

  • dat je moet kiezen voor de meest kansrijke waardepropositie
  • hoe je je doelgroep in kaart brengt
  • welke blogfrequentie nodig is
  • hoe je je waardepropositie verpakt in je blogs
  • welke call to actions je kunt toevoegen
  • manieren om de vindbaarheid van de blogs te optimaliseren
  • de beste verspreidingsmogelijkheden voor je blogs en
  • al onze andere tips en trucs

Met deze overduidelijke focus op klantwerving zorgen wij ervoor, dat je bloginspanningen ook daadwerkelijk resultaat opleveren.

Het vergt een planmatige aanpak en een behoorlijke dosis discipline. Daarmee geef je jezelf een onderscheidend voordeel ten opzichte van je concurrenten en dat betaalt zich uit met een gestage klantenstroom.
 
 

Je schrijft 3 blogs onder begeleiding van een ervaren blogger

blogcursus voor zakelijke dienstverlenersGedurende 3 maanden krijg je wekelijks een onderdeel van de cursus per e-mail toegezonden. Dat zijn in totaal 12 afleveringen.

Deze blogcursus is echter niet alleen gebaseerd op zelfwerkzaamheid. Halverwege de cursus weet je genoeg om je eerste blogs te kunnen gaan schrijven. Daarbij krijg je persoonlijke coaching van één van onze ervaren bloggers.

Deze begeleiding betekent zowel een commerciële als blogtechnische toetsing van de door jou gekozen insteek. Dit is misschien wel het meest waardevolle onderdeel van onze cursus en ook het onderdeel waarmee wij ons beslissend onderscheiden.

Wat kost deze uitgebreide en praktische blogcursus?

Deze blogcursus, bestaande uit 12 wekelijkse afleveringen en blogcoaching voor 3 blogs, kost slechts € 240,- exclusief BTW.

Wil je meer informatie of de cursus direct bestellen en overleggen over de startdatum, vul dan het onderstaande formulier in.
 
 
 
 

Verder praten

Neem voor meer informatie of een afspraak contact met ons op door hieronder uw gegevens in te vullen:


Uw terugbel voorkeur:
© Multiraedt 2019